Leer omgaan met DigiD in Hardenberg

Gepubliceerd op: 7 maart 2024 11:39

Bij de overheid moet je steeds meer zaken digitaal regelen. Zoals een afspraak maken bij de gemeente, belastingaangifte doen of je huur- en zorgtoeslag aanvragen. Daarvoor is bijna altijd een DigiD code nodig. Dat is handig, maar kan ook moeilijk zijn

Cursus Digisterker in Hardenberg

De Bibliotheek organiseert de cursus Digisterker in de Bibliotheek in Hardenberg. In deze cursusreeks van vier donderdagen gaan we in op het gebruik en aanvraag van de DigiD code. We beginnen op donderdag 4 april van 10:00 - 12:00 uur. Daarna zijn de cursusochtenden op donderdag 11, 18 en 25 april.

Aanmelden cursus

Om deel te nemen hoef je geen lid van de Bibliotheek te zijn. Hier kun je je aanmelden voor de cursus in Hardenberg of bel Sophie Bosscher: (0523) 280 011.