Leer alles over fotograferen met je smartphone in Dedemsvaart

Gepubliceerd op: 24 april 2024 12:12

De Bibliotheek Dedemsvaart organiseert op donderdag 23 mei van 14:00 – 16:00 uur een workshop Smartphone fotografie voor iedereen die meer wil leren over fotograferen met je smartphone. Deze workshop wordt gegeven door professioneel fotograaf Jasper van der Zwan van Vechtdal Fotografie.

Je telefoon heb je bijna altijd wel bij je. Zo kun je een mooi moment direct vastleggen. Vaak weet je wel hoe je een foto kunt maken, maar weet je ook wat voor leuke functies er allemaal op je telefoon verstopt zitten? Tijdens deze workshop leer je de ins en outs van fotograferen met je smartphone.

Aanmelden workshop

Aanmelden kan via onderstaande knop of bel met Sophie Bosscher: 0523 – 280 011. De kosten van de workshop zijn € 25,00. Je hoeft geen lid van de Bibliotheek te zijn.

Aanmelden workshop