Jij bent belangrijk! Word vrijwilliger bij de Bibliotheek

Gepubliceerd op: 8 april 2024 11:27

Wil jij iets betekenen voor een ander? Wil je graag nieuwe mensen leren kennen en je nuttig maken? En word je enthousiast van boeken, taal en digitale ontwikkelingen? Dan is vrijwilligerswerk bij één van de vestigingen van de Bibliotheek Hardenberg jou op het lijf geschreven! Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die eraan bijdragen dat mensen zich blijven ontwikkelen, zelfredzaam worden en een leven lang blijven leren.

Vacatures vrijwilligers in de uitlening/balie Bibliotheek

• Bibliotheek Gramsbergen: een vrijwilliger voor de maandagmiddag 13:30 – 17:30 uur
  • Bibliotheek Mariënberg: twee vrijwilligers, wisselend inzetbaar op de maandag en donderdag 15:30 – 17:00 uur
  • Bibliotheek Hardenberg: een vrijwilliger voor de maandagavond 18:00 – 20:00 uur en woensdagmiddag 13:00 – 16:00 uur

Vacature vrijwilliger opruimhulp

Voor de Bibliotheek Hardenberg zijn wij op zoek naar een opruimhulp, uren in overleg.

Word vrijwilliger

Enthousiast geworden? Daar zijn wij heel blij mee! Stuur een e-mail naar info@bibliotheekhardenberg.nl met je motivatie en CV. Wij kunnen je natuurlijk ook altijd eerst meer informatie geven. Neem telefonisch contact met ons op via 0523 - 270 271 of stuur een e-mail.
Wil je meer weten over de inhoud van de functies? Kijk dan op deze pagina.