Cursus Digivitaler: oefenen met digitale zorg in Gramsbergen

Gepubliceerd op: 11 april 2024 12:15

Zorg en gezondheidszaken kun je steeds meer via de computer of tablet controleren en regelen. Dat noemen we digitale zorg. Digitale zorg is handig, omdat het je minder tijd kost en je al je gegevens altijd bij de hand hebt. Maar hoe gebruik je zoiets? Tijdens de cursus Digivitaler bekijken en oefenen we in online gezondheidsomgevingen.

Gratis hulp van de Bibliotheek, ook als je geen lid bent

Tijdens de driedelige cursus Digivitaler geven we uitleg over online gezondheidsomgevingen en digitale zorg. Ook gaan we hiermee oefenen. We starten dinsdag 14 mei van 14:00 – 16:00 uur in De Binder in Gramsbergen. Daarna zijn de lessen op 21 en 28 mei.

De lessen zijn gratis, je hoeft geen lid van de Bibliotheek te zijn. Het is handig als je al een beetje ervaring hebt met de smartphone, computer of tablet. Heb je dat nog niet? Ook dat kun je leren bij de Bibliotheek!

Meer informatie en aanmelden

Hier kun je je aanmelden voor de cursus Digivitaler in Gramsbergen, of bel met Sophie Bosscher: 0523 – 280 011.

Kijk bij onze activiteiten voor meer informatie over deze en andere cursussen.